חפש באתר:

צור קשר

טלפון: 072-257-5214
דוא”ל: hatzor@kasafot.com

בין לקוחותינו

עדכונים

כספות חצור שמחה לבשר כי בתור ספק של האום זכתה במכרז של האום לאספקת כספות לאיטי.

כספות חצור שמחה לבשר כי לאחר בדיקות קפדניות בין ספקי כספות בעולם, כספות חצור זכתה אושרה, כספק כספות בין היחידות כספקי כספות בעולם. גאווה ישראלית.

כספות חצור זוכה במכרז של משרד הביטחון אשר נחשב לאחד המכרזים הגדולים בארץ ומספקת כספות בעלות תקנים מחמירים.

מכרז 500: כספות חצור שמחה לבשר כי זכתה במכרז של 500 יח' לאספקת כספות לבניין האשפוז החדש של בית חולים הדסה.

כספות מכניות למשרד

כל מה שצריך לדעת כשמתלבטים בנוגע לבחירת כספת
כספת היא למעשה בהגדרתה, תיבה מאובטחת, אותה ניתן לנעול באמצעים שונים, על מנת לשמור על חפצים יקרי ערך, שאנחנו לא רוצים לחשוף לעיני כל, כמו מסמכים סודיים, כסף ותכשיטים, או כל דבר אחר היקר לנו, ולהגן עליהם מפני גניבה, גישה של צד בלתי רצוי או גרימת נזק. לעיתים קרובות, כספת היא תיבה חלולה שצידה האחד הוא הדלת. כמו כן, על פי רוב כספת עשויה מברזל או ממתכות יצוקות אחרות, והיא מכילה גם מפתח או מנעול כלשהו, חשמלי, דיגיטלי, מכני או ביומטרי, ברמת שכלול כזו או אחרת.

כספת – האם היא באמת מגנה עליכם?
כספת היא דבר מה אותו ניתן לפרוץ או לפתוח באופן טבעי, אך בחירה של כספת איכותית בעלת מנגנון מורכב ואיכות בנייה, תוכל להגן על החפצים שלנו בצורה טובה למדי. למעשה, אפילו בקרב המנעולנים, לא נדיר למצוא מנעולן שאינו יודע לפרוץ כספת משום שמדובר בתחום התמחות נפרד, הדורש התמחות מיוחדת והרבה אימון.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לרכוש לעצמכם כספת עבור המשרד, הבית, או לכל מטרה אחרת, חשוב לדעת כי ישנו מגוון אדיר של סוגי כספת ודווקא את הדוגמאות הפשוטות של הכספות הנמכרות ברשתות הגדולות, לא תמיד כדאי להעדיף, במידה ויש לכם דבר ערך חשוב לאחסון. חשוב למצוא חברה איכותית ומקצועית המספקת מספר דגמי כספת ותוכל להציע לכם כספת שתתאים לצרכים שלכם, לתקציב הספציפי שלכם, לגודל הנכון עבורכם, לסוג הנעילה המתאים בעיניכם וכן הלאה. חברה מקצועית שכזו תדגים בפניכם את ההבדלים בין כספת מכנית ובין כספת דיגיטלית, בין כספת למשרד, לעסק או לבית, בגדלים שונים ובמנגנונים שונים, כך שתוכלו לבחור לעצמכם את הדרך הנכונה ביותר להגן על היקר לכם.

כספות חצור – פה תמצאו כספת שתתאים לכם בדיוק
כספות חצור הוקמה לפני למעלה מעשרים שנה בקיבוץ חצור, ומאז ועד היום היא מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של כספות אלקטרוניות.

במהלך השנים, פיתחה החברה קו מוצרים משוכלל ומתקדם ביותר, אותו היא משווקת מסביב לעולם. אנחנו מאמינים, כי השילוב שבין שירות איכותי, מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת האיכות, מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר בשוק. אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות מיגון לבתים פרטיים, לעסקים וללקוחות מוסדיים, החל מכספת אלקטרונית, עבור בדגמים של כספת מכנית לשמירת דברי ערך ביתיים, דרך מגוון רחב של דגמי כספת לעסק בשלל גדלים ומנגנוני אבטחה, כספת חסינת אש ושלל מוצרי מיגון למחשבים ולציוד נוסף. לא בכדי בחרו משרד הביטחון, צה”ל ומשטרת ישראל, וכן חברות ומוסדות רבים, לעבוד איתנו ולהיעזר במוצרים שלנו ובשירותים המגוונים שאנחנו מציעים.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן