חפש באתר:

צור קשר

טלפון: 072-257-5214
דוא”ל: hatzor@kasafot.com

בין לקוחותינו

עדכונים

כספות חצור שמחה לבשר כי בתור ספק של האום זכתה במכרז של האום לאספקת כספות לאיטי.

כספות חצור שמחה לבשר כי לאחר בדיקות קפדניות בין ספקי כספות בעולם, כספות חצור זכתה אושרה, כספק כספות בין היחידות כספקי כספות בעולם. גאווה ישראלית.

כספות חצור זוכה במכרז של משרד הביטחון אשר נחשב לאחד המכרזים הגדולים בארץ ומספקת כספות בעלות תקנים מחמירים.

מכרז 500: כספות חצור שמחה לבשר כי זכתה במכרז של 500 יח' לאספקת כספות לבניין האשפוז החדש של בית חולים הדסה.

כספות לארונות קודש

ארונות קודש – כך תשמרו עליהם היטב!
ארונות קודש הם אותם ארונות אשר בתוכם מוחזקים ספרי התורה. על פי רוב מוצבים ארונות קודש בבתי הכנסת, והם מהווים לא רק דרך פרקטית לשמור על הספרים היקרים, אלא גם אלמנט סימבולי ורוחני, שמייצג את המקום כולו. ניתן למצוא ארונות קודש פשוטים ומפוארים, גדולים או קטנים, יקרים או צנועים וכן הלאה. כך או כך, מהווים ארונות קודש חפצים קדושים, היקרים ללבה של קהילה שלמה, אך לא רק לליבה, אלא גם לכיסה, ולכן הם מועדים לגניבות ולפורענויות מרובות.


ארונות קודש – כספות הפרוצות לכל?!
כל בנייה של ארונות קודש היא תהליך מורכב ולא פשוט. מדובר באמנות עם מוטיבים רוחניים משמעותיים, משום שמדובר בניסיון לקרב בין הרוח והחומר, בין הספר ובין משמעותו, ולייצר עבור המתפללים ועבור קהילת בית הכנסת כולה, מקום להיאחז בו, להתכנס בו, לשאת אליו עיניים ולקדש אותו. מהסיבה הזו העיצוב של ארונות קודש הוא עיצוב מורכב, שמנסה להתחשב גם באופייה של הקהילה, גם בצרכים הפרקטיים של החזקת ספרי התורה ובנוחות הגישה אליהם, וגם בסימבוליות העמוקה וברוחניות הרבה אשר ארונות קודש מאופיינים בה.

בחירה של ארונות קודש חייבת להשתלב בצורה הרמונית וטבעית עם מקום התפילה ועם אופי הקהילה, ולא לפגוע בה, וכן למצוא את האיזון העדין שבין דומיננטיות יתר ובין היבלעות בהמון. מה רבה האכזבה ומה קשה מפח הנפש, הכרוכים בידיעה כי ארונות קודש נפרצו או נגנבו, לאחר כמות ההשקעה הרבה הזו. על מנת למנוע מצב כזה, חשוב להגן על ארונות קודש כבר בעת יצירתם או הצבתם בבית הכנסת.


ארונות קודש – אבטחת קודש
אם אתם עומדים בפני בניית ארונות קודש לבית הכנסת הקהילתי, או אם החלטתם לקחת צעד קדימה את תחום האבטחה, ולהימנע ממצב של גניבת ארונות קודש בבית הכנסת, חשוב לדעת כי יש מה לעשות. בעזרת התקנה של כספת איכותית וטובה, חזקה ועמידה בבית הכנסת, תוכלו להבטיח לעצמכם מניעה של גניבת ארונות קודש מכאיבה ומיותרת.

בחברת כספות חצור הוותיקה ובעלת הנסיון העצום, תגלו מגוון רחב של כספות דיגיטליות, כספות כבדות, כספות מפתח, כספות חסינות אש או כספות מדיה, בטווח רחב של מחירים, חומרי גלם, מנגנוני הפעלה, גדלים וסגנונות, מהם תוכלו לבחור לעצמכם את הכספת הנכונה שתגן על הספרים הקדושים, ותבטיח לכם שקט נפשי בתור יחידים ובתור קהילה גם יחד.

בכספות חצור תהנו מליווי אישי ומקצועי לכל אורך הדרך, החל מרגע ההתלבטות בין מגוון הכספות עבור ארונות קודש עבור בייעוץ מקצועי ומקיף, בהתקנה הלכה למעשה של הכספת בבית הכנסת, ועד למתן שירותי כספות כמו פריצת כספות או תיקונן במקרים של קלקול, נזק או חבלות שונות. צוות כספות חצור ישמח לסייע לכם להגן על היקר לכם.
סגירת תפריט
דילוג לתוכן