חפש באתר:

צור קשר

טלפון: 072-257-5214
דוא”ל: hatzor@kasafot.com

בין לקוחותינו

עדכונים

כספות חצור שמחה לבשר כי בתור ספק של האום זכתה במכרז של האום לאספקת כספות לאיטי.

כספות חצור שמחה לבשר כי לאחר בדיקות קפדניות בין ספקי כספות בעולם, כספות חצור זכתה אושרה, כספק כספות בין היחידות כספקי כספות בעולם. גאווה ישראלית.

כספות חצור זוכה במכרז של משרד הביטחון אשר נחשב לאחד המכרזים הגדולים בארץ ומספקת כספות בעלות תקנים מחמירים.

מכרז 500: כספות חצור שמחה לבשר כי זכתה במכרז של 500 יח' לאספקת כספות לבניין האשפוז החדש של בית חולים הדסה.

כספת חסינת אש

כספת לשמירת הפרטיות שלך
כאנשים פרטיים אנחנו מבקשים לא פעם לשמור על חפצינו הרחק מעיני הזולת. פריצות, גניבות או סתם עיניים חטטניות היו מאז ומעולם מושא לחשש ופחד מפני חשיפה, גניבת מידע וכדומה. אך לעתים, הרעה מגיעה ממקום בלתי צפוי לחלוטין כמו במקרים של נזק למבנה בשל שריפה.

המחשבה כי חפצינו האישיים ביותר יכולים להיגנב בשעה של פריצה לבית עוברת בראשו של כל אדם, במודע או שלא במודע, כאשר הוא עוזב את ביתו ונועל את הדלת. לעתים קרובות נעילת הדלת בלבד לא תגן על חפצינו מפני פורץ נחוש, אך לעתים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לחפצים יקרי ערך דווקא במקרים של שריפה.

לשם כך פיתחה חברת, “כספות חצור”, כספת חסינת אש המסוגלת להגן על החפצים האישיים שלנו לא רק מפני הפורץ, ויהיה נחוש ככל שיהיה, אלא גם מפני שריפות. כך ניתן להגן בקלות על חומרים עדינים ומתכלים כמו מסמכים, קלטות ודיסקים אשר יפגעו ללא תקנה במקרה של שריפה.

בחוץ לוהט בפנים פושר
הכספות של “כספות חצור” מבטיחות לנו כי חפצינו האישיים והשמורים ביותר יישארו שמורים לא רק במקרה של פריצה וגניבה, אלא גם במקרה של שריפה. כספת חסינה לאש יכולה לעמוד בחום של מעל לאלף מעליות צלסיוס, כאשר פנים הכספת יעלה ל-45 מעלות בלבד ויבטיח הגנה מקסימאלית לחפצים ולמסמכים הנמצאים בפנים.

כספת חסינה לאש מתאימה במיוחד לאנשים המעוניינים להגן על מידע רגיש וחיוני באופן הבטוח ביותר ולכסות כל אפשרות של אובדן המידע, אם בשל פריצה ואם בשל מקרים של שריפה.

איך לבחור כספת
כאשר אנו מתכוונים לבחור כספת חסינה לאש, ישנם שלושה פרמטרים עיקריים שעלינו להביא בחשבון: עמידות הכספת לחום, יכולת שמירת הטמפרטורה נמוכה בפנים וזמן העמידות.

ככל שהמידע שאנחנו מעוניינים לשמור בכספת רגיש יותר לחום, כך עלינו לבור כספת עמידה יותר לחום ושמסוגלת לשמור על טמפרטורה נמוכה יותר לאורך זמן רב יותר. כך למשל, מסמכים אינם רגישים לחום כמו מדיה מגנטית שדורשת שמירה על טמפרטורה נמוכה יותר.

ב”כספות חצור” תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לבחירת כספת חסינת אש המתאימה ביותר לצרכיכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן