חפש באתר:

צור קשר

טלפון: 072-257-5214
דוא”ל: hatzor@kasafot.com

בין לקוחותינו

עדכונים

כספות חצור שמחה לבשר כי בתור ספק של האום זכתה במכרז של האום לאספקת כספות לאיטי.

כספות חצור שמחה לבשר כי לאחר בדיקות קפדניות בין ספקי כספות בעולם, כספות חצור זכתה אושרה, כספק כספות בין היחידות כספקי כספות בעולם. גאווה ישראלית.

כספות חצור זוכה במכרז של משרד הביטחון אשר נחשב לאחד המכרזים הגדולים בארץ ומספקת כספות בעלות תקנים מחמירים.

מכרז 500: כספות חצור שמחה לבשר כי זכתה במכרז של 500 יח' לאספקת כספות לבניין האשפוז החדש של בית חולים הדסה.

כספת לבית כנסת

כספת לבית כנסת – כיצד מגנים על דברי קודש?
כיום, ויותר מתמיד, אנו זקוקים לכספות איכותיות ומתקדמות, כמעט בכול מתחם אפשרי בו אנו שוהים. מומלץ לבחור כספות איכותיות, כאלה שיבטיחו לכם שמירה והגנה אבסולוטית על חפצים יקרי ערך במיוחד.

מדוע צריך כספות לבתי כנסת?

כספת לבית כנסת היא הכרח המציאות. בבתי הכנסת ישנם חפצים יקרי ערך כגון דברי קודש, ספרי תורה, ארון קודש, חפצים להם אין שום תחליף אחר. הקשר של המתפללים לחפצי הקודש, הוא קשר רגשי עמוק. בשל הסיבות הללו, כספת לבית כנסת הינה מוצר הכרחי.

לא פעם אנו שומעים על פריצות לבתי כנסת, מסיבות כאלה ואחרות, ויש להגן על החפצים הכה יקרים, לא רק מבחינה כספית, אלא גם מבחינה סנטימנטלית. צרו בהקדם קשר עם חברה וותיקה וידועה המייצרת כספת לבית כנסת, והיו מוגנים ובטוחים כבר מהיום.

מקומות אחרים בהם נדרשות כספות

מלבד כספת לבית כנסת, המותאמת באופן פרטני למתחם, ישנן גם כספות אחרות: כספות לבתים פרטיים, כספות למשרדים ובתי עסק, כספות למפעלים, כספות לארגונים, כספות לבתי חולים וקופות חולים, כספות לכוחות הביטחון ומשרד הביטחון ועוד, לארגונים אחרים.

בעבר כספת לבית כנסת או לכול מקום אחר, הייתה מסורבלת במיוחד לתפעול. כיום, ניתן למצוא כספות אלקטרוניות מתקדמות, קלות מאוד לתפעול. אלה הן כספות אשר עמידות בפני אש ותנאי לחות.

באיזו חברה לייצור כספות כדאי לבחור?

כספת לבית כנסת, שומרת על חפצי קודש, אולם, ישנו מגוון רב של כספות אחרות. כספות כבדות, כספות קלות, כספות לשימוש ביתי, כספות חסינות אש, כספות מפתח, כספות למיגון מחשבים, כספות דיגיטליות ועוד.

יש לבחור חברה וותיקה בתחום כספת לבית כנסת וסוגי כספות אחרות, המעניקה לכם את השירות הטוב ביותר, וגיבוי בכול זמן נתון. חברה בעלת תרבות עסקית של מהימנות, אמינות, מקצועיות ללא תחרות. חברה שמכרה מאות אלפי כספות בארץ, לגורמים שונים, חברה אשר תבטיח לכם הגנה מושלמת מפני גניבת חפצים יקרי ערך על סוגיהם השונים.

ישנן חברות רבות אשר מייצרות כספות מסוגים שונים, אבל כדאי לבחור בטובה מבין מכולן, חברה שצברה לה קהל לקוחות, חברה אשר מציעה לכם את מיטב הכספות המתקדמות ביותר בשוק, וגם כאמור, את השירות הטוב ביותר!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן